Kõik sai alguse Ameerika pesapallimeeskondade mütsidest, mille poolest New Era bränd ka kõige kuulsamaks sai. Nüüd toodab ettevõte aga ka spordist inspireeritud riideid , jalatseid ja aksessuaare . Kuigi algselt olid kaubamärgi sihtrühmaks ainult mehed, on see aastatega muutuma hakanud. Praegu valivad naised ka kuulsaid cap ja full-cap mütse, millest on juba ammu unisex toode saanud.
Lugu oma ala meistrist
Brändi juured ulatuvad 20. sajandi algusesse. Just siis alustas Erhardt Koch oma seiklust mütside loomise kunstiga. Algselt töötas ta teise ettevõtte alluvuses, kuid mõistis peagi, et soovib luua oma enda ainulaadse stiili. Perekonna rahalise abiga (mille ta sai vastutasuks lubaduse eest, et kõik pereliikmed leiavad Kochi uues ettevõttes tööd) avas ta 1920. aastal New Yorgis Buffalos oma esimese poe. 1930. aastate alguses tuli Koch välja ideega, mis tagas talle turul tugeva positsiooni. Ta otsustas hakata disainima mütse pesapallimängijatele. Esimene meeskond, kellele ta mütsid lõi, oli Clevelandi indiaanlased. Praegu pakub New Era ametlikke peakatteid 24-st professionaalsest meeskonnast 20-le ja toodab üle tosina pesapallimütsi variatsiooni. Tuntuimate mudelite hulgas on 59 FIFTY , 39 THIRTY ja 9 FORTY . Mudelit 59 FIFTY peetakse ikooniliseks ja sellest on saanud MLB liiga ametlik mängudel kantav cap. Seda iseloomustab sirge visiir ja märkimisväärne sügavus. Mudel on suuruses 10. Mudelil 39 THIRTY on kumer visiir ja mütsi on parema istuvuse tagamiseks varustatud elastse ribaga – seda capi on kolmes suuruses. Mudelil 9 FORTY on kumer visiir ja seda on mugavama istuvuse tagamiseks täiendatud reguleeritava ribaga.
Kõige kuulsamad pesapallimütsi mudelid – alati parim
Kuigi ettevõte saab peagi 100-aastaseks, on see endiselt tipus. Brändi logoga full-cap mütse ja pesapallimütse kannavad lisaks spordistaaridele ka kuulsused muusika- ja meelelahutusmaailmast. Tänaseks pole need enam sportlikud peakatted, vaid kõige moodsamad streetweari aksessuaarid, mida võib isegi moelavadel näha. Üha sagedamini kannavad neid ka naised. New Era viib naiste stiili täiesti uuele tasemele, näidates kui palju võib pesapallimüts välimusele juurde anda, kui seda oskuslikult ülejäänud riietusega kombineerida. Üha sagedamini kantakse neid ka õhuliste naiselike kleitide ja isegi elegantsete riietega. Loomulikult on need endiselt just streetweari moe element ja spordiriietuse täiendus, kuid brändi lai värvi-, tüübi- ja stiili valik tähendab, et nende tooteid kannavad juba kõik. Tavaliselt iseloomustavad New Era naiste tooteid väiksemad suurused, säilitades samas iseloomuliku stiili. Sizeeris on lai valik mütse, mis aitavad teil ka endale midagi sobivat leida, isegi kui arvasite, et capid pole teie jaoks!